23 August, 2009

PEMBACA BOLEH NILAI SENDIRI TAHAP MINDA PENULIS KOMENTAR INI

Komen sebelum ini.

1 comments:

johari said...

Salam kepada pengendali laman web ini tolong lah istihar nama tuan yang sebenar. Sikap tidak bertanggung jawab dan menabur fitnah dari saudara adalah sikap yang sangat keji. Saya berdiam diri begini lama apabila saudara menulis tentang cerita karut dan fitnah tentang diri saya. Asal laman web ini adalah untuk menyerang dan memfitnah saya tetapi sekarang ini pula telah di muatkan dengan memnyerang dan memfitnah orang lain. Saya berharap saudara lebih bertanggungjawap dan berani memperkenalkan diri dari menjadi blogger yang memfitnah dan tidak bermoral serta ponen. Saya menjemput kepada semua penulis komen yang selama ini menggunakan nama samaran juga mengkritik saya supaya menalipon saya di talian 0194491450 untuk berdialog, itu pun kalau berani.....Saya kenal orang yang mengendalikan laman blog ini tapi saya nak beliu sendiri yang lebih berani menampilkan diri sendiri itu barulah namanya jantan. Johari Kassim
August 17, 2009 12:03 PM


ADUN LUNAS KELUAR PKR

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd. Radzhi Salleh keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menjadi wakil rakyat bebas.Bahagian PKR Padang Serai turut dibubarkan. Tukartiub


Nota

Ponen = Pondan,Penakut,Bacul dsbnya yang berkaitan

Pembaca boleh menilai sendiri tahap minda penulis komentar ini.Komentar di atas boleh terus menulis dengan pelbagai tuduhan serta tanggapan...tetapi hakikat orang sekarang cerdik menilai dan menganalisis isu.Mereka tidak lupa apa yang berlaku dan kenyataan yang telah keluar sebelum ini.Jika blog ini memfitnah seperti yg dimaksudkan oleh komentar,para pembaca boleh membaca rangkuman cerita ini sehingga kewujudan blog ini melalui http://alahaifairustkmpenang.blogspot.com mulai selepas Siri 86 sehingga Siri 95.pembaca nilailah sendiri & Renungkanlah...