12 June, 2009

Malaysiakini - Oh Johari Kassim,itulah persepsi - Siri 7


Malaysiakini

Sekarang bila timbul isu YDP MPSP,Johari menyangkal apa yang telah disiarkan oleh media dan blog2 (link) dan (link) bahawa dia tergilakan jawatan YDP MPSP.

Hello Joe,itukan persepsi... Itu juga lah jawapan mereka menuduh Amizuddin dulu kononnya melenting dalam media sebab tidak di lantik semula sebagai Ahli Majlis MPSP.

Wah...wah...wah...,bila amizuddin melenting dalam media (setelah saluran dalaman sudah digunakan) dan disahkan sendiri oleh MPT PKR chegubard (link) dan (link) ,tapi Johari kata Amizuddin tak ikut saluran parti.

Nah ! Jadi apa bezanya sekarang bila isu YDP MPSP ini tersebar seluruh media?hello joe...realistik la sikit. Johari juga dikatakan menghantar repot kepada Dato Zahrain Hashim Ketua Perhubungan Negeri PKR Pulau Pinang agar Amizuddin Ahmat digugurkan kerana kononnya tidak baik performance selaku Ahli Majlis...

Ya kah performance dia tidak baik atau kamu tu cemburu Amizuddin di serbu oleh media setiap kali habis mesyuarat penuh MPSP kerana perbahasan yang berfakta pembongkaran isu-isu untuk kebaikan kerajaan negeri.!?

Perkara ini disahkan sendiri oleh dato zahrain kepada beberapa orang individu parti 'Amizuddin kena gugur pasal laporan ketua whip dia tak perform'-Dato Zahrain.

Tapi kalau la nih tanya Dato Zahrain,confirm dia nanti taichi,pusing 360 darjah menafikan.Jenis ketua yang tak bertanggung jawab,penakut bertanggungjawab dengan apa yang dikatakan termasuklah isu Johari Gila Jawatan YDP...tu jugalah yang dikatakan oleh Dato Zahrain katakan pada Guan Eng Johari Idam Jawatan YDP

Bersambung...

1Malaysia nak tahu

No comments: